HADIS PILIHAN
Hadith 7
Daripada Abu Ruqaiyyah Tamim ibn Aus al-Daarie r.a. bahawa Nabi SAW telah bersabda:

Agama itu adalah nasihat. Kami berkata: Untuk siapa? Baginda bersabda: Untuk Allah, untuk kitabNya, untuk RasulNya, untuk para lmam kaum muslimin dan untuk umat lslam seluruhnya.

Hadith riwayat Muslim.
PAUTAN

313736 10151475752164271 971215349 n


JADUAL WAKTU

http://s14.postimg.org/tnb3iip59/vle.png

BANK SOALAN

Up

SOALAN STPM

©2009-2015 Semua hak Cipta terpelihara. Anda tidak dibenarkan menyalin, mengeluarkan semula, mengubahsuai, menerbit, mengedar, menghantar, memindah atau mewujudkan kerja terbitan dari kandungan di dalam ini tanpa mendapat kebenaran bertulis terlebih dahulu dari pengarang. Tidak dibenarkan sama sekali memuat turun untuk tujuan komersil menjualnya sebagai bahan bercetak atau ebook. Bahan ini untuk tujuan pendidikan sahaja.

 

BAHASA MELAYU (0)

SYARIAH (3)

USULUDDIN (2)

SEJARAH (2)

BAHASA ARAB (2)

PENGAJIAN AM (2)

EKONOMI (1)

 

Most downloaded files in this section

TRIAL.STPM.2010.TRG.SYARIAH-K1 (SOALAN STPM/SYARIAH)
TRIAL.STPM.2010.TRG.SYARIAH-K2 (SOALAN STPM/SYARIAH)
TRIAL.STPM.TRG.2010-USULUDDIN-K2 (SOALAN STPM/USULUDDIN)
TRIAL.STPM.TRG.2010-USULUDDIN-K1 (SOALAN STPM/USULUDDIN)
TRIAL.STPM.TRG.2010-SEJARAH-K1 (SOALAN STPM/SEJARAH)

 

Powered by Phoca Download

 

PENGETUA

http://s19.postimage.org/6d2kq3xz7/KAMARIAH_BINTI_ALIA.jpg

http://s14.postimg.org/ohe6vyl59/webbest.png

http://s11.postimage.org/ns318wnsf/smkbest.gif

http://s21.postimg.org/a3jzjuv7b/award_big.png

hosting badge 1

 

Mutiara Kata
Tidak lurus keimanan seseorang kecuali jika hatinya lurus, dan tidak lurus hati seseorang kecuali jika lurus lidahnya.
Shout Box
Latest Message: 4 months, 3 weeks ago
  • [Cahaya Pend : assalamu'alaikum. saye berhajat untuk berpindah ke smkadg. masih boleh lagi kah?
  • [admin] : ya.. ada pengakap perempuan... ya ada perkhemahan jambori..
  • [ikha4997] : assalamualaikum,saya nak tanye..di smkadh,adekah perempuan dibenarkan untuk menyertai pasukan pengakap dan adakah pasukan pengakap smkadg menghantar peserta perepmpuan untuk menyertai perkhemahan pengakap raja?mohon dibalas segera..terima kasih
  • [Khairul Fah : saya ingin mencari jumlah guru dan staf sokongan dan murid
  • [Ida Syahrun : video dram bi tak de k? nk tengok gok
  • [shahfizzuki : keputusan sumative 1 xde ke??
  • [admin] : SMKADG Johan badminton L15 bergu
  • [admin] : SMKADG Naib johan Sepak takraw daerah L15
  • [syazwan427] : xde ke majlis penghargaan pelajar pmr 2012?
  • [syazwan427] : xde ke majlis penghargaan pelajar pmr 2012?
  • [AHMAD FUAD : fuh.....nmpak meriah jer...sambutan Maulidur Rasul yg lepas....
  • [mihana] : result tingkatan lain xde ke?
  • [Ana Suhana] : Bilekh kdudukn kls bg ting 1 akn dumumkn ?
  • [SaifulGhazi : Salam, knp result yg didownload dari web smkadg berlainan dgn SAPS ?
  • [zulfaridzua : bila kedudukan kelaas akn diumumkan
  • [zulfaridzua : bila kedudukan kelaas akn diumumkan
  • [zulfaridzua : bila kedudukan kelaas akn diumumkan
  • [admin] : kedudukan kelas akan diumumkan selepas 25hb nov
  • [admin] : «link»
  • [ummi raimi : macam mana nk download kerja sekolah cuti terancang tu?saya dah cuba tapi tak dapat.

Guests are shown between [].

Only registered users are allowed to post

Search