HADIS PILIHAN
Hadith 7
Daripada Abu Ruqaiyyah Tamim ibn Aus al-Daarie r.a. bahawa Nabi SAW telah bersabda:

Agama itu adalah nasihat. Kami berkata: Untuk siapa? Baginda bersabda: Untuk Allah, untuk kitabNya, untuk RasulNya, untuk para lmam kaum muslimin dan untuk umat lslam seluruhnya.

Hadith riwayat Muslim.
PAUTAN

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterHari Ini410
mod_vvisit_counterSemalam617
mod_vvisit_counterMinggu Ini4384
mod_vvisit_counterMinggu Lepas7076
mod_vvisit_counterBulan Ini22085
mod_vvisit_counterBulan Lepas22330
mod_vvisit_counterJumlah2938854

We have: 6 guests, 5 bots online
Your IP: 54.81.170.136
 , 
Today: Apr 25, 2014

313736 10151475752164271 971215349 n


JADUAL WAKTU

http://s14.postimg.org/tnb3iip59/vle.png

BANK SOALAN

Up

SOALAN SPM

©2009-2015 Semua hak Cipta terpelihara. Anda tidak dibenarkan menyalin, mengeluarkan semula, mengubahsuai, menerbit, mengedar, menghantar, memindah atau mewujudkan kerja terbitan dari kandungan di dalam ini tanpa mendapat kebenaran bertulis terlebih dahulu dari pengarang. Tidak dibenarkan sama sekali memuat turun untuk tujuan komersil menjualnya sebagai bahan bercetak atau ebook. Bahan ini untuk tujuan pendidikan sahaja.

 

BAHASA MELAYU (6)

SEJARAH SPM (3)

BAHASA ARAB TINGGI (14)

PRINSIP PERAKAUNAN (4)

KIMIA (4)

FIZIK (2)

ADD MATH (2)

SYARIAH (2)

SAINS (1)

AL QURAN DAN SUNAH (1)

BIOLOGI (1)

BAHASA INGGERIS (1)

 

Most downloaded files in this section

TRIAL.SPM.TRG.2010-BM2 (SOALAN SPM/BAHASA MELAYU)
TRIAL.SPM.TRG.2010-BM1 (SOALAN SPM/BAHASA MELAYU)
Bahasa ARAB Kertas 1 Percubaan SPM 2009 (SOALAN SPM/BAHASA ARAB TINGGI)

 

Powered by Phoca Download

 

PENGETUA

http://s19.postimage.org/6d2kq3xz7/KAMARIAH_BINTI_ALIA.jpg

http://s14.postimg.org/ohe6vyl59/webbest.png

http://s11.postimage.org/ns318wnsf/smkbest.gif

http://s21.postimg.org/a3jzjuv7b/award_big.png

hosting badge 1

 

Mutiara Kata
Setiap manusia adalah arkitek kehidupannya sendiri. Dia membinanya seperti mana yang dikehendakinya namun selepas dia membina apa yang dikehendakinya, kadang kala dia mendapati bahawa dia tidak menyukai apa yang telah dibinanya dan mencari seseorang atau sesuatu untuk dipersalahkan daripada mencuba untuk menukar dirinya sendiri.
Latest Events
No events
Shout Box
Latest Message: 2 weeks, 6 days ago
  • [Cahaya Pend : assalamu'alaikum. saye berhajat untuk berpindah ke smkadg. masih boleh lagi kah?
  • [admin] : ya.. ada pengakap perempuan... ya ada perkhemahan jambori..
  • [ikha4997] : assalamualaikum,saya nak tanye..di smkadh,adekah perempuan dibenarkan untuk menyertai pasukan pengakap dan adakah pasukan pengakap smkadg menghantar peserta perepmpuan untuk menyertai perkhemahan pengakap raja?mohon dibalas segera..terima kasih
  • [Khairul Fah : saya ingin mencari jumlah guru dan staf sokongan dan murid
  • [Ida Syahrun : video dram bi tak de k? nk tengok gok
  • [shahfizzuki : keputusan sumative 1 xde ke??
  • [admin] : SMKADG Johan badminton L15 bergu
  • [admin] : SMKADG Naib johan Sepak takraw daerah L15
  • [syazwan427] : xde ke majlis penghargaan pelajar pmr 2012?
  • [syazwan427] : xde ke majlis penghargaan pelajar pmr 2012?
  • [AHMAD FUAD : fuh.....nmpak meriah jer...sambutan Maulidur Rasul yg lepas....
  • [mihana] : result tingkatan lain xde ke?
  • [Ana Suhana] : Bilekh kdudukn kls bg ting 1 akn dumumkn ?
  • [SaifulGhazi : Salam, knp result yg didownload dari web smkadg berlainan dgn SAPS ?
  • [zulfaridzua : bila kedudukan kelaas akn diumumkan
  • [zulfaridzua : bila kedudukan kelaas akn diumumkan
  • [zulfaridzua : bila kedudukan kelaas akn diumumkan
  • [admin] : kedudukan kelas akan diumumkan selepas 25hb nov
  • [admin] : «link»
  • [ummi raimi : macam mana nk download kerja sekolah cuti terancang tu?saya dah cuba tapi tak dapat.

Guests are shown between [].

Only registered users are allowed to post

Search
Events Calendar
April 2014
S M T W T F S
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
PEPERIKSAAN SPM
Peperiksaan spm
HARI LAGI!!!
KEPUTUSAN EXAM