HADIS PILIHAN
Hadith 22
Daripada Abu Abdullah Jabir ibn Abdullah al-Ansarie r.a.:

Bahawa seorang lelaki telah bertanyakan Rasulullah SAW, dia berkata: Bagaimana pandanganmu jika aku mendirikan sembahyang-sembahyang fardhu, aku berpuasa bulan Ramadhan, aku menghalalkan perkara yang halal dan aku mengharamkan perkara yang haram. Aku tidak akan menambah apa-apa lagi lebih daripada itu. Apakah aku akan masuk syurga? Baginda bersabda: Ya!

Hadith riwayat Muslim.
PAUTAN

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterHari Ini81
mod_vvisit_counterSemalam909
mod_vvisit_counterMinggu Ini6234
mod_vvisit_counterMinggu Lepas5844
mod_vvisit_counterBulan Ini16859
mod_vvisit_counterBulan Lepas22330
mod_vvisit_counterJumlah2933628

We have: 9 guests online
Your IP: 54.205.175.144
 , 
Today: Apr 19, 2014

313736 10151475752164271 971215349 n


JADUAL WAKTU

http://s14.postimg.org/tnb3iip59/vle.png

LAMAN WEB RASMI SMK AGAMA DURIAN GULING

JAMUAN AKHIR TAHUN ASRAMA 2009

Satu jamuan akhir tahun asrama telah diadakan pada hari sabtu, 7 November 2009. Selain mengadakan jamuan, majlis ini turut memberi penghargaan kepada bekas-bekas warden dan juga pelajar-pelajar asrama yang telah mengharumkan nama sekolah di peringkat negeri dan kebangsaan. Majlis ini turut dimeriahkan lagi dengan kehadiran Ketua Sektor Pengurusan Pembangunan Kemanusiaan JPNT iaitu Tuan HJ. Salleh Bin Busu.

GALLERI GAMBAR

 
PENGETUA

http://s19.postimage.org/6d2kq3xz7/KAMARIAH_BINTI_ALIA.jpg

http://s14.postimg.org/ohe6vyl59/webbest.png

http://s11.postimage.org/ns318wnsf/smkbest.gif

http://s21.postimg.org/a3jzjuv7b/award_big.png

hosting badge 1

 

Mutiara Kata
masa depan yang cerak berdasarkan pada masa lalu yang telah dilupakan. Kamu tidak dapat melangkah dengan baik dalam kehidupan kami sampai kamu melupakan kegagalan kamu dah rasa sakit hati.
Latest Events
No events
Shout Box
Latest Message: 2 weeks ago
  • [Cahaya Pend : assalamu'alaikum. saye berhajat untuk berpindah ke smkadg. masih boleh lagi kah?
  • [admin] : ya.. ada pengakap perempuan... ya ada perkhemahan jambori..
  • [ikha4997] : assalamualaikum,saya nak tanye..di smkadh,adekah perempuan dibenarkan untuk menyertai pasukan pengakap dan adakah pasukan pengakap smkadg menghantar peserta perepmpuan untuk menyertai perkhemahan pengakap raja?mohon dibalas segera..terima kasih
  • [Khairul Fah : saya ingin mencari jumlah guru dan staf sokongan dan murid
  • [Ida Syahrun : video dram bi tak de k? nk tengok gok
  • [shahfizzuki : keputusan sumative 1 xde ke??
  • [admin] : SMKADG Johan badminton L15 bergu
  • [admin] : SMKADG Naib johan Sepak takraw daerah L15
  • [syazwan427] : xde ke majlis penghargaan pelajar pmr 2012?
  • [syazwan427] : xde ke majlis penghargaan pelajar pmr 2012?
  • [AHMAD FUAD : fuh.....nmpak meriah jer...sambutan Maulidur Rasul yg lepas....
  • [mihana] : result tingkatan lain xde ke?
  • [Ana Suhana] : Bilekh kdudukn kls bg ting 1 akn dumumkn ?
  • [SaifulGhazi : Salam, knp result yg didownload dari web smkadg berlainan dgn SAPS ?
  • [zulfaridzua : bila kedudukan kelaas akn diumumkan
  • [zulfaridzua : bila kedudukan kelaas akn diumumkan
  • [zulfaridzua : bila kedudukan kelaas akn diumumkan
  • [admin] : kedudukan kelas akan diumumkan selepas 25hb nov
  • [admin] : «link»
  • [ummi raimi : macam mana nk download kerja sekolah cuti terancang tu?saya dah cuba tapi tak dapat.

Guests are shown between [].

Only registered users are allowed to post

Search
Events Calendar
April 2014
S M T W T F S
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
PEPERIKSAAN SPM
Peperiksaan spm
HARI LAGI!!!
KEPUTUSAN EXAM