HADIS PILIHAN
Hadith 5
Daripada Ummu al-Mukminin Ummu Abdullah 'Aisyah r.a beliau berkata:Rasulullah SAW telah bersabda:

Barangsiapa yang mengada-ada sesuatu perkara dalam urusan kita ini, yang bukan daripadanya, maka ia tertolak.

Hadith riwayat Bukhari dan Muslim.
PAUTAN

313736 10151475752164271 971215349 n


JADUAL WAKTU

http://s14.postimg.org/tnb3iip59/vle.png

SOALAN PEPERIKSAAN PERCUBAAN PMR JPN TERENGGANU 2012

http://s15.postimage.org/x9xl1jy8r/exam_paper.jpg

SOALAN PEPERIKSAAN PERCUBAAN PMR JPN TERENGGANU 2012

BAHASA MELAYU
KERTAS 1
KERTAS 2 + skema

BAHASA INGGERIS
KERTAS 1
KERTAS 2

MATEMATIK
KERTAS 1
KERTAS 2

PENDIDIKAN ISLAM + SKEMA

SCIENCE

KERTAS 1
KERTAS 2 + SKEMA

SEJARAH

GEORGRAFI

KHB - KEMAHIRAN TEKNIKAL

KHB - PERDAGANGAN DAN KEUSAHAWANAN

BAHASA ARAB KOMUNIKASI

 

*jika ada masalah untuk download, sila emailkan kepada saya Alamat email ini dilindungi dari Spambot. Perlukan JavaScript untuk melihatnya

 
PENGETUA

http://s19.postimage.org/6d2kq3xz7/KAMARIAH_BINTI_ALIA.jpg

http://s14.postimg.org/ohe6vyl59/webbest.png

http://s11.postimage.org/ns318wnsf/smkbest.gif

http://s21.postimg.org/a3jzjuv7b/award_big.png

hosting badge 1

 

Mutiara Kata
Tiada siapa yang paling pandai dan paling bodoh di dunia ini kerana setiap yang pandai itu boleh menjadi bodoh dan setiap yang bodoh itu boleh menjadi pandai
Shout Box
Latest Message: 7 months, 4 weeks ago
  • [Cahaya Pend : assalamu'alaikum. saye berhajat untuk berpindah ke smkadg. masih boleh lagi kah?
  • [admin] : ya.. ada pengakap perempuan... ya ada perkhemahan jambori..
  • [ikha4997] : assalamualaikum,saya nak tanye..di smkadh,adekah perempuan dibenarkan untuk menyertai pasukan pengakap dan adakah pasukan pengakap smkadg menghantar peserta perepmpuan untuk menyertai perkhemahan pengakap raja?mohon dibalas segera..terima kasih
  • [Khairul Fah : saya ingin mencari jumlah guru dan staf sokongan dan murid
  • [Ida Syahrun : video dram bi tak de k? nk tengok gok
  • [shahfizzuki : keputusan sumative 1 xde ke??
  • [admin] : SMKADG Johan badminton L15 bergu
  • [admin] : SMKADG Naib johan Sepak takraw daerah L15
  • [syazwan427] : xde ke majlis penghargaan pelajar pmr 2012?
  • [syazwan427] : xde ke majlis penghargaan pelajar pmr 2012?
  • [AHMAD FUAD : fuh.....nmpak meriah jer...sambutan Maulidur Rasul yg lepas....
  • [mihana] : result tingkatan lain xde ke?
  • [Ana Suhana] : Bilekh kdudukn kls bg ting 1 akn dumumkn ?
  • [SaifulGhazi : Salam, knp result yg didownload dari web smkadg berlainan dgn SAPS ?
  • [zulfaridzua : bila kedudukan kelaas akn diumumkan
  • [zulfaridzua : bila kedudukan kelaas akn diumumkan
  • [zulfaridzua : bila kedudukan kelaas akn diumumkan
  • [admin] : kedudukan kelas akan diumumkan selepas 25hb nov
  • [admin] : «link»
  • [ummi raimi : macam mana nk download kerja sekolah cuti terancang tu?saya dah cuba tapi tak dapat.

Guests are shown between [].

Only registered users are allowed to post

Search